HTML

Érdekel

Érdekel, hogy mi lesz...

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Friss topikok

  • Érdekel3: "Előre kellene nézni és nem a múlttal vacakolni." Ezt úgy értettem a határaink ugye egy vesztes h... (2008.12.16. 11:26) 2008 vége

Utolsó kommentek

  • Érdekel3: "Előre kellene nézni és nem a múlttal vacakolni." Ezt úgy értettem a határaink ugye egy vesztes h... (2008.12.16. 11:26) 2008 vége
  • Konegafi (törölt): "Előre kellene nézni és nem a múlttal vacakolni." És ezért van egy évben akkor 365 Holokauszt-meg... (2008.12.16. 11:21) 2008 vége
  • Utolsó 20

Linkblog

Búza téri kaland Miskolcon: sima lehúzás

2008.11.28. 19:25 Érdekel3

Búza téri kaland Miskolcon: sima lehúzás

Miskolc - Olvasónk pórul járt a Búza téren péntek délelőtt... Leírok egy nagyon friss történetet, azért, hogy ha a boon.hu-ra kikerülne, akkor más ne fusson bele az én lehízásomba. Remélem, más nem lesz olyan naiv, mint én voltam...
 

"Nem egészen kb 1 órája történt velem egy érdekes esemény a Búza téren, a hol sok karácsonyi díszeket árusító "konténerek" vannak... Az egyik nagyon közeli ruhaboltból jöttem ki éppen, mentem a buszhoz. Egy sötét kék kabátos nyomulós fehér "cigiárus" leszólított és agresszíven cigit akart nekem eladni. Kérdezte milyet szívok...mondta a variációkat. Amit szívok az nics közte, mondtam azt. Jó az is van, milyen kell külföldi vagy magyar. Magyar is van 300-ért.

Elhívott a Centrum és a árusok közötti sikátorba, mondván minnyá jön, de közben jött egy "másik vásárló". Mondanom sem kell milyen. Alacsony, olyan 40-es elég testes. Ő is "vásárolt" tőle... Elment a kék kabátos visszajött, mondván bent van a főnöke és nem tud hozni. Ott már eléggé gyanús lett dolog. Mondom, én kis naív hátha nem akarnak átverni... Visszajött pali, mondja adjak oda pénzt és felváltja itt helyben. A másik pali is oda adta, mondom adok egy ezrest váltsa. Aztán elkezdet erősködni, hogy adjak egy 10 ezrest. Mondom nincs, de van.. mondom nincs, akkor azt mondta agyjak egy 5-st. Nem volt, de én hülye, apróba odaadtam 5 ezert. Elment, hogy hozza a mellé beígért plusz doboz cigit. Mondanom sem kell, hogy a kék kabátos lelépett a másik, a roma származású csöppet sem úriember is elment azzal a szöveggel, hogy a feleségénél van egy 10 ezres majd elmegy érte, hogy azt is felváltsák. Elhúzott.

Álltam ott, mint egy szamár érezve, hogy le lettem húzva. Itt jön képbe a "feleség". Egy hát középig érő "dús" haj, fekete kabátba. Néz téged, hogy ott vagy e még... Miután felfogtam, hogy mi történt velem, akkor kezdtem el igazán a saját levemben fortyogni. Igen, lehet mondani azt, hogy aki hülye, meg is érdemli. De eddig nem estem bele ebbe a csapdába, ennyire nem voltak agresszívek... Féltem is, az az igazság... Most pedig 24 éves fejjel kénytelen leszek megfogadni azt, amit az öregek mondanak, hogy idegenekkel ne álljak szóba!"

http://www.boon.hu/hirek/BORSOD-ABAUJ-ZEMPLEN/cikk/buza-teri-kaland-miskolcon-sima-lehuzas/cn/news-20081128-01265038

 

Szólj hozzá!

Címkék: roma miskolc lehúzás

A bejegyzés trackback címe:

https://erdekel.blog.hu/api/trackback/id/tr16793644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása